Dag 20. Rustdag! - Reisverslag uit Lagos, Portugal van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu Dag 20. Rustdag! - Reisverslag uit Lagos, Portugal van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

Dag 20. Rustdag!

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

18 Oktober 2017 | Portugal, Lagos

Hallo allen, echt waar het kan ook regenen in de Algarve.Vanmorgen een stevige regenbui we werden er wakker van en het hield ook even aan . Dan maar met een paraplu naar het douche gebouw het is wat anders, op buienradar gekeken komende dagen even ander weer , zeker niet koud maar toch. Vandaag een rustdag op ons gemak dingetjes gedaan en einde morgen op de scooter naar het centrum van Luz,met een klein boulevaartje en best veel huur appartementen, stukje gelopen langs de baai, en met de scooter weer op pad naar lagos.Fietspaden zijn er niet je rijd gewoon op de N wegen en waar het vierbaans is denk ik op de vluchtstrookook fietsers kom je daar tegen. Eerst naar het oude centrum met veel loopstraten en later naar de boulevard grenzend aan de haven.Scooter geparkeerd goed in het zicht,je weet nooit, en wandelend het centrum in dat duurde een minuut of vijf ,een hevege regenbui we besloten maar een restaurantje binnen te gaan omwat te eten, waar we niet alleen waren alle met hetzelfde doel schuilen en dan maar een hapje. Zo goed als droog weer op pad , bij de toerist info een plattegrondje van Lagos gescoord en wandelend verder.Bij een van de burchten wezen kijken en langs de haven weer terug naar het centrum daar waar de scooter stond. Al scooterend een beetje gezworven door de buiten wijken van Lagos en zo weer op Luz af , het was weer tijd voor een wijntje met even een moment voor jezelf. Hapje eten opruimen en aan het verslagvan deze dag, morgen verder.tot dan Groet M&L.