Dag 18.Naar de Algarve. - Reisverslag uit Malhadinhas, Portugal van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu Dag 18.Naar de Algarve. - Reisverslag uit Malhadinhas, Portugal van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

Dag 18.Naar de Algarve.

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

16 Oktober 2017 | Portugal, Malhadinhas

Hallo allemaal, weer na een zeer warme nacht en geluid van de zee vroeg wakker,zoals altijd een begin met koffie. na een heerlijke douche even naar de mini supermarkt voor lekker vers brood. Ontbijten en de camper klaar gemaakt voor vetrek. De buren een stel Rotterdammers die al jaren in Spanje wonen en met andere buren uit Maastricht nog even een praatje gemaakt en samen elkaar een goede reis verder gewenst.
Gepland vandaag alleen N wegen , onze eerste stop was Setubal, daar vaart een ferrypont en brengt je naar Troia,een kortere weg anders om de Rio Sado heen scheelt zo'n 80 Km. Pont van half een moesten we even op wachten . Een vaartochtje van ongeveer 20 min. Als laatste de ferry af dus al het verkeer voor ons, dat gebied richting Sines is bijzonder mooi dus rustig rijden dan geniet je het meest. Na Sines richting Vila Nova de Milfontes daar hadden we een camping geprikt , een van de Orbitur groep ,in de naam van de camping zat Milfontes verweven , we hadden geen adres. Aangekomen in Vila Nova de Milfontes was de camping niet te vinden, even gevraagd aan een local die vertelde deze camping ligt een stuk terug richting Sines zo'n 12 km ,da's lekker oeps , even zoeken in de boeken we vonden de coordinaten ,'oke gevonden, we zouden hier wat langer verblijven en bij aankomst plan veranderd we gaan maar voor een nacht. we hadden er mooie dingen over gelezen maar dat bleek niet te kloppen , dus morgen verder. Dit verslag weer ten einde, allemaal weer tot de volgend ,Gr M&L.