Dag 17. 0 Km gereden. - Reisverslag uit Costa da Caparica, Portugal van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu Dag 17. 0 Km gereden. - Reisverslag uit Costa da Caparica, Portugal van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

Dag 17. 0 Km gereden.

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

15 Oktober 2017 | Portugal, Costa da Caparica

Hallo hier Lissabon, vannacht warm weer en de zon was er vrij vroeg en heeft de gehele dag flink zijn best gedaan tot zeer warm.
Vandaag 0 Km gereden, het is zondag 15 okt. Elly is jarig, een zus van marijke, is 80 jaar geworden gaf een feestje maar met weemoed wij konden daar niet bij zijn, samen met Roland , een neef, bedacht we gaan skypen, tijd afgesproken waar het voor hun mogelijk was , alleen wij moesten een uur eerder denken en zorgen dat we een goede WiFi verbinding hadden. Rond Twee uur waren ze op een locatie waar het kon , wij zaten tegen eenen klaar bij de receptie waar WiFi het best is. Roland vroeg via de Skyp of het zou kunnen, wij melden dat we er klaar voor waren, contact werd gelegd en Elly was zeer verrast en gelijk blij dat we dit samen met Roland geregeld hadden , als we thuis zijn gaan we aan de koffie met appeltaart, zo afgesproken.
Terug naar de camper de strandtas stond al klaar op de scooter de boulevard af en een geschikt plekje gezocht. wat ik al eerder schreef warm tot zeer warm, de zee was heftig werd ook gewaarschuwt voor stromingen dus niet te ver, water koel tot lekker. Marijke goed in de factor ? tegen bescherming. Even op het terras wat gedronken en met de scooter nog een stukje getoerd , de wind zorgde voor verkoeling. Bij de camper ff een wijntje, we kregen buren uit Maastricht die bijna dezelfde route gereden hadden als wij dus praat genoeg . lekker samen het avondeten klaar gemaakt , afwassen en nu het verslag, dit nu tot zover, groet aan alle M&L.

• 16 Oktober 2017 - 19:57

Lia Hagenaars:

Wat leuk dit. Zie net dat er in Spanje en Portugal veel branden zijn. Hopelijk hebben jullie hier geen last van. Geniet van jullie reis en hou ons op de hoogte, leuk! Dikke kus van ons en toi,toi,toi.