Dag 4 ff opschieten - Reisverslag uit Limoges, Frankrijk van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu Dag 4 ff opschieten - Reisverslag uit Limoges, Frankrijk van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

Dag 4 ff opschieten

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

02 Oktober 2017 | Frankrijk, Limoges

Goede dag allemaal, vandaag wilden we een lange rit maken, alles gedaan douchen ontbijten de bakker kwam nog langs voor vers brood en wat lekkers voor onderweg. vertrokken uit Albert we nemen de route met stukken tolweg via Rouan en Le Mans op naar het plaatsje Vaas . helaas camping gesloten, doorgereden naar Marcon 20 km verder. de gehele dag zon/regen en bewolking dat loste elkaar telkens af temperatuur is lekker. Aangekomen bij de camping miezerige regen , ingeschreven en zoek maar een plaatsje langs het meer, dat leek ons wel wat. We draaiden de plek op en kwamen cast te zitten, niet meer voor of achteruit , oh en nu, terug naar de receptie er kwam hulp rond zes uur en om acht uur waren we los getrokken door een caminion !! Daar moest opgedronken worden vond Marijke allemaal een glaasje. rond negen uur een hapje gegeten en het dagverslag schrijven, oeps internet viel weg en het verslag ook. route voor de volgende dag gemaakt en maar lekker tebed. dit is het verslag van maandag. tot later M & L.