Dag 3 Nu uit Frankrijk. - Reisverslag uit Albert, Frankrijk van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu Dag 3 Nu uit Frankrijk. - Reisverslag uit Albert, Frankrijk van Leo en Marijke Limburg - WaarBenJij.nu

Dag 3 Nu uit Frankrijk.

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marijke

01 Oktober 2017 | Frankrijk, Albert

Vanmorgen vroeg wakker, te vroeg , eerst maar koffie ff napraten over gister een geweldige dag met z'n allen. Ook de koeien werden gemolken ook dat maak je mee op een boerencamping, toch even een weetje ook de moeder van de boer helpt mee met melken ze is pas tachtig!! Douchen en een ontbijtje scooter weer opgeladen opde camper en tegen tienen vertrokken op naar Thieu in Belgie. via Antwerpen en onder Brussel door waren we daar rond 12.30 uur. In Thieu zijn de wereld beroemde scheepsliften en dat wilde we een keer zien,heel bijzonder. met z'n tweeen in de bioscoopzaal een documantaire gezien van het onstaan en waarom de ze methode,is een langverhaal, Kijk eens op Youtube ,scheepsliften Belgie.Heel imposant. We zijn verder gegaan zonder tolwegen Frankrijk in vrij rustig op de weg , van Awegen naar de N en D wegen lekker ff binnendoor , vooral dorpjes en vele rotondes, na z'n 350 km besloten we om te stoppen en een camping gepland . Een kleine camping alles aanwezig aan een klein riviertje en vlak bij een meer ,ook weer oke' . oja nog even toen wij aankwamen bij de Schepenlift stonden daar zo'n25 Lamborgines voor de ingang opgesteld in alle kleuren ook weer bijzonder. oke' tot later Groet M&L.

• 02 Oktober 2017 - 10:48

Bart En Tineke:

Dat is weer genieten lezen we. Vele groeten van alle Duitse Hobbyanen. Goeie reis verder!!

Groetjes Bart en Tien